top of page

גם לכם "דחפו" ביטוח בטלפון?!

נתחיל בסיטואציה מוכרת לכולנו

נציגה מקסימה של חברת הביטוח, מתקשרת לשאול לשלומכם, בין היתר היא אומרת שהתקשרה לעדכן פרטים אישיים. ולפתע נזכרת שאתם זכאים להטבה מיוחדת במינה או חד פעמית שלעולם לא תחזור על עצמה ושעלותה היא רק שקל ליום... לא תעשו?

 

חברות הביטוח הישירות - לא רוצות שתדעו!!!

לכל חברת ביטוח המשווקת באופן ישיר באמצעות נציגי מכירות טלפוניים, ישנו אלגוריתם של "לקוח קונה בטלפון", נציגי המכירות של החברות האלו קוראים לזה "לקוח פרייאר". מדובר כאמור במעין נוסחא אליה הם מכניסים את רוב הלקוחות בעלי המאפיינים הזהים, בעלי התנהגות חוזרת בה רכשו ביטוח בטלפון פעם או פעמיים. לקוחות אלו יזכו ל"שיחות עדכון פרטים" בתדירות גבוהה יותר.

 

איזה ביטוחים מוכרים בטלפון?

אם אתם מסוג הלקוח הפרייאר, ככל הנראה יש לכם מס' רב של פוליסות תאונות אישיות, אולי גם פוליסת מחלות קשות למחלת הסרטן בלבד ובמקרים חריגים זכיתם לביטוח חיים מוות מתאונה.  

 

למה מוכרים לכם דווקא את הביטוחים האלו?

התשובה מאוד פשוטה, כי זה הכי קל!!!
לנציג עימו דיברתם, לא אכפת מהצורך הביטוחי שלכם, בטח שלא אכפת לו שיש לכם ביטוחים כאלו בחברות אחרות או אפילו באותה חברה, או ששגרת יומכם אינה מצדיקה ביטוח תאונות אישיות עם ספורט אתגרי. הנציג עימו דיברתם חדור מטרה אחת בלבד, מכירה טלפונית. הוא זקוק אך ורק לאישור שלכם לביטוח ולשימוש בכרטיס אשראי שכבר מצוי במערכת, יתכן ויזדקק להצהרת בריאות קצרה מאוד, שכן מדובר בסוג הביטוחים הפשוטים יותר אליהם כמעט כולם יכולים להצטרף בהצהרת בריאות מקוצרת (ראו לעיל "איזה ביטוחים מוכרים בטלפון?"). 

 

מה שכחו לספר לכם?

  • יתכן והמחיר הוא באמת שקל אחד בלבד ליום, ברוב המקרים לאחר כחודש, חודשיים או תקופה מעט ארוכה יותר, ההנחה נגמרת והמחיר קופץ. 

  • יתכן שיש לכם באותה חברה את אותו ביטוח בדיוק וככל הנראה אינכם זקוקים לביטוח זה.

  • יתכן ואינכם זקוקים בכלל לביטוח מסוג זה.

 

למה צריך לעשות ייעוץ מס גם לשכירים
רוצים לדבר איתנו?
זה המקום להשאיר פרטים ומומחה מטעמנו יחזור אליכם! (אפשר גם בטלפון 072-2112225)
 

אחרי שהבנו שעשינו מהלך לא נכון, מה אפשר לעשות? איך מתקנים?

הכנו עבורכם רשימה של שלבים מומלצים לתיקון וטיפול בתיק הביטוח האישי שלכם:

  • שינוי דפוסי התנהגות, ביטוח רוכשים אך ורק מול בעל רשיון! ולא מול נציג מכירות טלפוני. 

  • ביטוח רוכשים אך ורק מול איש מקצוע אשר מתייחס ליתר הכיסויים הביטוחיים שלכם, בוחן את כל התיק הביטוחי ובודק מה יש לכם ומה לא.

  • אוספים חומר ונפגשים מול איש מקצוע, בעל רשיון בלבד, אשר ידע וינתח את תיק הביטוח שלכם לעומק ויתאים את הכיסויים הביטוחיים לצורך האישי שלכם, ע"פ קריטריוניים שהצבתם וע"פ שגרת החיים שלכם. 

האם השיחות האלו נשמעות מוכר?

bottom of page